ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram
изображение_viber_2021-08-09_22-03-45-286

Педагог по вокалу

Анастасія Мудренко

М.Кловская
Вівторок, четверг, неділя

Своєю місією як викладача вокалу я бачу пояснення учневі, що співати може кожен, тим більше не просто попадати в ноти, а саме професійно і круто співати! Допомогти людині розкритись, розслабитися, навчитися чути музику, пропускати її через себе, навчити переживати кожну пісню, вкладаючи в неї максимум емоцій та почуттів , показати людині що світ артиста прекрасний і багатогранний! Так, це велика праця, але результат однозначно того вартий!

Освіта та досягнення

1-е місце в конкурсі «Нові імена» 2016р. Учасниця ХІ Міжнародного фестивалю-конкурсу «Усмішки моря». 1-е місце в конкурсі «Дебют» у складі тріо «City Birds»

Закінчила музичну школу по класу фортепіано і Київську Національну Академію Керівних Кадрів Культури і Мистецтв, театральне мистецтво, звукорежисура

Викладаю вокал з 2013 року

Улюблені виконавці

Якщо говорити про виконання, то я дуже надихаюся творчістю Sia, для мене її вокал є великим прикладом і я багато чому вчуся з її пісень. Найчастіше для власного виконання вибираю саме її пісні, а також з репертуару Jessie J, Adele, Pink, Dua Lipa і Christina Aguilera, хоча мій плейлист складається в основному з пісень Placebo, Linkin Park і інших представників рок музики

Візитка педагога

Виступи педагога

Для кого мої уроки?

Мені ближче заняття з учнями, які орієнтуються на участь в конкурсах та різноманітних заходах. Опираючись на власний досвід можу сказати, що наявність цілі і обмежений час допомагають сконцентруватися, зібрати всі сили і наполегливо працювати на результат. Хоча, звичайно, все залежить від бажання людини, можна і просто, займаючись «для себе», досягти неймовірних результатів за короткий час. Якщо є бажання – можливо все (wink)

На мою думку навчити співати можна абсолютно кожного, якщо захотіти і поставити це собі за мету. Хтось народжується і отримує в дар прекрасні вокальні дані, а декому важко навіть плескати в долоні в ритм. І в першому і в другому випадку можливо навчитись співати, просто в першому варіанті можливо достатньо надати декілька порад, а в другому необхідно наполегливо і довго займатись, але знову ж таки, – при бажанні результат обов’язково буде!

 

Звичайно, основа всіх основ в вокалі – правильне дихання, так як без цього навіть самий яскравий і гарний тембр буде звучати в’яло, сухо і в цілому не професійно. Однак, якщо учень ніколи не співав і має проблеми з інтонуванням або відчуттям ритму, я вважаю що спочатку потрібно приділити увагу саме цим двом аспектам.

На своїх уроках я притримуюсь деяких правил і схем. Умовно ділю заняття на декілька частин: вправи щоб розігріти розмовний апарат і зв’язки, наступним пунктом приділяємо час «слабким місцям» учня і займаємось розспівками, які в цьому допоможуть. Окремим обовязковим пунктом є вправи на укріплення дихання і всі отримані навики переносимо в розбір пісні, яку ми разом обрали.

Я вважаю за краще в першу чергу налагодити особистий контакт з учнем , щоб і дитина і дорослий приходили не просто на урок, а як до хорошого друга, щоб кожен міг відчувати себе затишно і зміг розслабитися. На першому уроці ми в основному знайомимось, спілкуємося, прошу заспівати улюблену пісню, для того що б зрозуміти вокальний рівень і розуміти в якому напрямку рухатися. Звичайно ж, для кожної людини потрібен індивідуальний підхід, комусь потрібен максимальний спокій для концентрації, а іншого учня потрібно постійно заряджати енергією. Всі люди різні і я вважаю це одним з найцікавіших етапів даної професії – пізнавати людину і шукати до неї підхід.
Для мене дуже важливо не зробити з учня «наступного мене», а допомогти вивільнити власну енергію і допомогти керувати нею в співі.

Мені простіше і цікавіше працювати з дітьми, так як вони мислять не стереотипно і мають безліч класних ідей. Найчастіше діти самі підказують якісь елементи номеру, які і справді виглядають дуже стильно і виграшно на сцені.

У підборі пісень я дотримуюся компромісу, репертуар однозначно повинен подобається виконавцю, так як дуже багато залежить від подачі пісні і якщо обрана музична композиція людині не подобається вкласти в неї максимум емоцій не вийде. Проте, я як викладач, дивлюся на пісню як на готовий продукт – як конкретна пісня зазвучить з тембром учня, як вона буде виглядати якщо змінити тональність, трохи змінити мелодію в другому куплеті або поміняти місцями деякі частини пісні.
Тому я вважаю, що важливо враховувати як думку учня, так і мою для досягнення максимального результату.

Одна з моїх учениць не завжди могла вільно переходити з фальцету на відкритий звук, з часом ми знайшли комплекс вправ який допоміг їй з цим впоратися і через деякий час ми настільки довели це до автоматизму, що переглядаючи старі відео здивувалися, що така проблема взагалі існувала. Так само, ця ж дівчинка дуже сильно затискала горло, від чого звук був дуже стислим і стягнутим, шляхом довгих розмов про це, ми з’ясували що проблема більше психологічна і знайшли вихід як цього позбутися.