ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram

Педагог по вокалу

Анастасія Копилова

М.Теремки
Вівторок, п’ятниця, неділя

Моя місія як викладача – допомогти учням звільнити свої емоції, перестати соромитись, стати більш розкутими, впевненими в собі, та наповненими духовно, знайти ту саму гармонію з собою. І все це, поринаючи у світ музики та почуттів.

Освіта та досягнення

Фіналіст конкурсу імені Мозгового «Live voice» , учасниця концертів на сцені Національної Філармонії України, концертів на сцені Київської Адміністрації , переможниця конкурсу «Єдина країна», виступи на святах, відкриттях закладів та парків у місті Київ.

Київська Муніципальна Академія Естрадних та Циркових мистецтв , музична школа за класом вокалу та фортепіано.

Вокал викладаю з 2019 року

Улюблені виконавці

Мої улюблені виконавці : Тіна Кароль ( її вокальні прийоми, мелізми, та емоції , які вона передає виступом) , The Weeknd ( чудовий стиль, обробка, аранжування та цікавий тембр голосу і його використання звичайно).

Візитка педагога

Виступи педагога

Для кого мої уроки?

6 років я співала не лише соло, але й в ансамблі , де ми мали 3-4-голосся, також дуети та тріо. Це дуже цікавий досвід, адже ти навчаєшся підлаштовуватись під свого колегу і тим  самим, вчишся володіти різними вокальними техніками та прийомами.

У мене немає певної категорії учнів. Я звикла працювати на результат, а тут вже все залежить від бажання самого учня). Дуже цікаво працювати «на контрасті», коли з одним учнем ви готуєте номер на шоу чи конкурс, фестиваль, а з іншим просто розвиваєтесь, покращуєте навички, та співаєте «для душі». В обох випадках ми маємо потрібний результат – задоволення учня від занять та результатів, і звичайно від самого процесу, адже я завжди намагаюсь бути не лише наставником, а й другом для своїх учнів.

Що для мене ближче? Звичайно працювати з усіма, навіть з тими, у кого ,як говорять,  «немає слуху». По-перше, в цьому є і мій розвиток як педагога, а по-друге, я вважаю що співати може кожен, головне працювати в тандемі з викладачем, і все обов’язково вийде!

Вокал починається з роботи над диханням, інтонуванням, музичним слухом та багатьох деталей, які звичайно ж працюють в комплексі, тому потрібно пропрацьовувати все паралельно.

Я працюю за своєю методикою, звичайно маю свої секрети та фішки, с приводу дихання, деяких вокальних прийомів та вправ. Зі мною заняття вокалом ніколи не бувають нудними. Також я використовую методики деяких вокальних коучів, таких як Сheryl Porter,  завдяки чому, ми можемо іноді додавати щось нове до занять, та розвиватися ще цікавіше.

Звичайно я маю особистий підхід до кожного учня. Тому що кожен вокаліст, кожен тембр – це як окремий всесвіт. Саме тому я розробляю для кожного особливі комплекси вокальних вправ, вправ на артикуляцію, також дихальні методики. І звісно направляю та раджу у якому стилі нам краще працювати.

Мені цікаво працювати і з дітьми, і з дорослими, тому що це абсолютно різні світи. З дітками цікаво, тому що ти безпосередньо впливаєш на розвиток дитини у житті, на формування її як особистості, вкладаєш в них все все найкраще, та найголовніше – можеш дати правильну музичну, вокальну базу, з якою надалі будеш працювати та покращувати з кожним роком. А з дорослими, тому що існує величезна кількість неповторних голосів, тембрів, із кожним з яких хочеться попрацювати, вказати на виграшні сторони та допомогти розкритись і відпустити себе, зростаючи у рівні виконання та і в  цілому духовно.

Я працюю у різних стилях, але найбільше люблю співати ті, в яких є свобода та можливість імпровізувати, використовувати різноманітні вокальні прийоми. Наприклад  поп, джаз.

Я завжди даю рекомендації щодо репертуару, який буде підходити учню, але звичайно, найголовніше, щоб пісні, які ми підбираємо, учень пропускав через себе, щоб йому дуже подобалась композиція, яку виконує, лише тоді буде гарний результат, адже емоції під час виконання мають бути щирими.

Диплом- подяка викладачу за перші премії та гран-прі учнів у таких конкурсах, як : «У галицькому колі», «Джерело надії», «Art atmsphere», «Star waves». Розкриття вокальних можливостей учня за місяць у абсолютно протилежному стилі, ніж в якому співав. Участь учениці у постановці номеру з Олею Цибульською на конкурсі «Чорноморські ігри».