ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram
photo_2022-02-13_13-06-49

Педагог по вокалу

Дарина Петровская

М.Позняки
Вторник, четверг, пятница, воскресенье

У мене з дитинства було величезне бажання співати і такий же величезний страх і невпевненість у своїх силах, мені довелося витратити дуже багато років, щоб самої позбутися внутрішніх рамок і зажимів. Моя місія як педагога допомогти тим, хто зіткнувся з такою проблемою подолати ії якомога швидше – бути тією людиною, яка розслаблює, вчить насамперед отримувати насолоду від музики, від свого голосу, бачити свій потенціал, хочу показувати, що вокал – це не страшно та реально, це релакс та втілення фантазій у реальність.

Образование и достижения

Приймала участь та була лауреатом всеукраїнських конкурсів, таких як «Голос Країни», «Arte e modernita»та інші.

У 2018 році закінчила Торецький Музичний Коледж (ТМК) у класі академічного вокалу та отпримала диплом молодшого спеціаліста.

У 2020 році вступила у Національну Академію Керівних Кадрів Культури і Мистецтв (НАКККіМ) де вивчала вже естрадний вокал у кращих педагогів на кафедрі академічного і естрадного вокалу та звукорежисури, та отримала диплом бакалавра. 

Саме там (у НАКККіМ) у 2021 році отримала освітній ступінь магістра.

Любимые исполнители

Можна сказати, що я меломан, але найбільше люблю західні стилі та виконавців, мій кумир номер один з дитинства – Крістіна Агілера, після неї Аріана Гранде, Адель, Етта Джеймс, Вітні Х’юстон, Бруно Марс, Дуа Ліпа, Мерайя Кері, Майкл Бубле, Пол Анка, The Weeknd, Біллі Айліш.

В останні роки я захопилася творчістю групи BTS, а також Blackpink, Red Velvet, виконавиці Со Хян та багатьма іншими корейськими виконавцями, навіть у якийсь період займалася вивченням корейської мови та виконанням пісень цією мовою.

І звичайно ж моїм кумиром вже довгі роки залишається Ані Лорак, а також подобається творчість Тіни Кароль та гурту The Hardkiss.

Визитка педагога

Выступление педагога

Для кого мои уроки вокала?

Одні учні мріють підкорити сцену, завойовувати нагороди, інші люблять співати просто для себе, у колі близьких чи мріють блиснути перед друзями в караоке. Не має значення яка у вас мета, приходячи на наші уроки, найважливіше – старанно працювати, отримувати задоволення від занять, кайфувати від кожної маленької перемоги та результату загалом. У будь-якому випадку цікаво займатися і з першими, і з іншими.

Я дотримуюсь позиції, що співати треба та корисно всім. Якщо людина має величезне бажання займатися, то повірте, через час ви нічим не поступатиметеся людям з уродженим талантом, головне – старання. Співати може кожен!

Фундаментом навчання вокалу є дихання! Якщо ви думаєте, що у вас не виходить заспівати вашу улюблену пісню або складний момент з неї, через те що ви недостатньо талановиті – ви глибоко помиляєтеся! Вокал – це насамперед правильне співоче дихання, над постановкою якого ми будемо працювати на уроках і в результаті ви побачите, як може змінитися ваш голос. На уроці важливо добре розспіватися, розкласти по поличках усі переваги та слабкі місця та приступати до розбору вже на піснях.

Найголовніша моя «фішка» – стати «музичним другом» для учня, тим, з яким не бояться пробувати нове, довіряють і не відчувають дискомфорту. Важливо відразу включити в роботу сценічні рухи, елементарні прийоми акторської майстерності, щоб зняти емоційну скованість та стислість в тілі. Легкість у рухах дозволить правильно дихати та побудувати гарний звук, якого всі так прагнуть.

Звичайно у вокалі не можна обійтися без індивідуального підходу. Всі люди різні і я намагаюся до всіх підходити по-різному, хтось дуже чутливий і сором’язливий, хтось сміливий і драйвовий, зрозуміло, що кожному темпераменту потрібен особливий підхід. Одні схоплюють інформацію миттєво, переймаючи (копіюючи) все, що бачать і чують, іншим потрібно багато разів повторити, щоб ті засвоїли і використовували знання, в цьому немає нічого поганого.

Щодо вікової категорії учнів, з підлітками мені працювати найцікавіше, вони вже досить чітко знають чого хочуть, у них склався певний музичний смак, легко сприймають інформацію, а також мені близький їхній репертуар та їх енергетика.

У плані підбору репертуару я за те, щоб учень сам обирав, що співати, у такому разі він з більшою віддачею, усвідомленістю та бажанням займатиметься, але навіть у такому разі потрібно тверезо оцінювати ситуацію і не зашкодити надто складним репертуаром. Хтось уже знає яку пісню хоче співати на першому уроці, а комусь потрібна допомога при виборі репертуару і я із задоволенням допоможу підібрати його, ґрунтуючись на вокальному досвіді та уподобаннях учня. Класно, якщо учень одразу готовий запропонувати кілька пісень для виконання.