ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram
Даша 3

Педагог по вокалу

Даша Ярова

Понеділок, п’ятниця, субота
М.Позняки

Моє улюблене у вокалі – ділитися знаннями та дати можливість іншим людям зацікавитися музикою так само, як і я. Маючи в ній опору та засіб для самовираження, справлятися з труднощами та мати в житті своєрідну «віддушину», яка радуватиме.

Освіта та досягнення

Лауреат І премії Міжнародного конкурсу-фестивалю Grand Summer Music Fest.

Закінчила Херсонський професійний коледж музичного мистецтва за спеціальністю «Хорове диригування» та Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова за спеціальністю «Середня освіта (музичне мистецтво)».

Викладаю з 2017 року.

Улюблені виконавці

Дуже люблю слухати майже всю музику, яку можна назвати сумною! Серед “андеграундної” – це London Grammar, Florence and the Machine, Nothing But Thieves, Twenty One Pilots, Radiohead, Placebo, Alai Oli, Lana Del Rey, Phoebe Bridgers, Vivienne Mort, The HARDKISS.

Серед відомих сучасних вокалістів – Adele, Beyonce, Billie Eilish, Ariana Grande, Christina Aguilera, Sam Smith.

Також люблю к-поп і трохи вмію читати (і співати) корейською мовою! Слухаю BTS, EXO, Blackpink, Red Velvet, Shinee, Day6.

Візитка педагога

Виступи педагога

Для кого мої уроки?

Вокал – чудовий спосіб для самовираження, якого часто не вистачає в житті! Таким чином усі охочі можуть доторкнутися до мистецтва.

Навчити співати можна всіх! Звичайно, від природи у всіх людей різні здібності та сильні сторони: хтось навчається швидше, хтось – повільніше, але зрештою важливо любити те, чим займаєшся, і тоді результат від регулярних занять не змусить на себе чекати.

У своїй роботі користуюся комплексною методикою викладання естрадного вокалу. Її суть полягає в тому, щоб розвинути всі необхідні для співу навички: правильне вокальне дихання, інтонацію (чистий спів), чітку артикуляцію; це спів, заснований на резонансі, який не шкодить голосовим зв’язкам і допомагає зміцнити здоров’я.

Індивідуальний підхід дуже важливий у навчанні вокалу: прислухаючись і вивчаючи голос, характер та особистість учня, легше вибудувати міжособистісну комунікацію, тому для мене вкрай важливо враховувати побажання учнів на уроках.

Навчання вокалу починається з постановки дихання, активізації мовного апарату та розвитку слуху. Це основа, без якої неможливо рухатися далі. Вокальний апарат досить тендітний, тому розвиток відбувається плавно та поступово, щоб не нашкодити учневі.

Мені найбільше подобається підбирати репертуар разом, враховуючи вокальні особливості та особистий смак. Часто нам хочеться співати улюблені пісні, які не підходять голосу з різних причин. Найпоширеніша серед них – невідповідність діапазону (пісня співається надто високо чи низько). Моя мета – максимально розкрити голос та його фарби, тому в такому разі ми вибираємо або тональність, у якій голос звучить повніше, або іншу пісню, яка відповідатиме вимогам 🙂

Дуже радісно, ​​що мої учні продовжують насолоджуватися музикою та розвиваються далі! Так, наприклад, після року занять під моїм керівництвом, учениця вступила до факультету джазово-естрадного вокалу Херсонського коледжу музичного мистецтва; діти, яких я навчала, продовжують навчатися у хорі «Вогник» Київського Палацу дітей та юнацтва, а дорослі набули досвіду співу та розуміння основ вокалу.