ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram
sr11

Педагог по вокалу

Ліза Шефер

М.Позняки
Вівторок, п’ятниця, субота

Бути викладачем вокалу і втілювати мрії учнів в життя – це як бути чарівником. Мені подобається допомагати, підказувати, підтримувати, коли учень не вірить в себе або стикається зі складнощами і опускає руки, і, звичайно, подобається бачити посмішки, чути пісні, виконані із задоволенням і великою любов’ю і помічати, що змінюється не тільки голос учня, але і щось глибоко всередині

Освіта та досягнення

Лауреат першого ступені міжнародних фестивалів «Morning Star» м. Банско, Болгарія,
«Діамант Карпат» м. Яремче,
«Звездная Волна» с. Міжводне,
«Зіркам назустріч» м. Красноперекопськ,
«Jugend Vocal Wettbewerb» м. Барнаул, Росія, брала участь в церемонії відкриття 9-их Всесвітніх хорових ігор в Сочі.
Закінчила Дитячу школу мистецтв по класу гітари, Краснодарський державний інститут культури за спеціальністю музичне мистецтво естради та Студію з підготовки акторських кадрів при НЗАУНХУ імені Г. Г. Верьовки.

Старт викладання: 2019 рік

Улюблені виконавці

Я – меломан, і це проявляється не тільки в тому, що слухаю різножанрову музику, але і в тому, що я її виконую.

Зараз мій топ-артистів, пісні яких на повторі – це групи «Nothing But Thieves», «Twenty One Pilots», «Three Days Grace», «Radiohead», дуже люблю «Hurts» і James Blake. Півроку тому більшу частину мого плейлиста займали народні та фольклорні пісні. І, звичайно, королеви вокалу, якими неможливо не захоплюватися: Whitney Houston, Beyonce, Christina Aguilera, Jennifer Hudson, Jessie J – вони прописалися в моєму плеєрі на постійній основі.

Візитка педагога

Виступи педагога

Для кого мої уроки?

Наразі я солістка рок-гурту «IN.VADE», з яким ми активно працюємо над новим альбомом. Виступала в складі Ансамблю народної пісні та побутового танцю «Громиця», три роки працювала в Краснодарській крайовій філармонії імені Г. Ф. Пономаренко солісткою естрадного-симфонічного оркестру, а також в естрадному тріо «Лед и Пламя» і хорі Краснодарського краю – колективах філармонії.

Найцікавіше мені працювати з учнями, які люблять музику, зокрема вокальну, і щиро хочуть бути до неї причетні. Діти це або дорослі, аматори або професіонали – питання другорядне.

Навчитися співати може кожен! Головне – це бажання, прагнення і працьовитість, адже навчання вокалу – досить довгий і складний процес. Хороші дані від природи дозволяють домогтися результатів швидше, але без систематичних занять так і залишаються просто даними. Формула «10% таланту і 90% праці» актуальна для будь-якої справи, в тому числі і для вокалу.

З технічного боку, основа вокалу – це, звичайно, правильне дихання, чиста інтонація, вільне тіло, але потрібно пам’ятати, що спів – не спорт, а мистецтво, а вокаліст – творець. Важливо бути відкритим, дозволяти собі відчувати, проживати і віддавати різні емоції, приймати себе і свій голос. Деякі вокальні проблеми,такі як нечиста інтонація, боязнь високих нот, гугнявість, народжуються через затискання та комплекси, якихось рамок, які ми ставимо собі. Тому на моїх заняттях ми будемо ще і трохи займатися терапією: такий підхід дає більш швидкі і помітні результати, але, найголовніше – вириває проблему з корінням.

Я займалася у різних вокальних майстрів, які працюють за методиками Сета Риггса, Бретта Меннінга, Estill Voice Training, вчилася естрадному, народному і фольклорному співу, зараз освоюю екстрим-вокал, і я вважаю, що найкраще працює мікс різних методик, адаптований під конкретного учня і конкретну проблему. Є базові речі, однакові для всіх вокалістів, але навіть їх кожному учневі потрібно пояснювати по-різному, адже всі ми дуже індивідуальні.

Я завжди допомагаю учням з вибором репертуару, але вважаю, що ніхто краще нас самих не знає, яку пісню ми хочемо заспівати, що нам подобається і відгукується. Я можу підказати виконавців або порекомендувати пісні, які, на мій погляд, підійдуть, але наполягати ніколи не стану – пісня має виконуватися із задоволенням. Інша справа, коли учень-початківець береться за технічно складний твір, яке поки що  не по зубах – це як читати англомовну літературу в оригіналі, знаючи англійську на рівні А1. У будь-якій справі потрібна поступовість.

Всі мої учні показують результати: хтось швидше, хтось трохи повільніше – впливають різні фактори. Найяскравішим прикладом в моїй практиці, мабуть, був хлопець, який зовсім не міг чисто інтонувати, і, що найважливіше, часто цього не розумів і не помічав. Ми починали з розвитку слуху, шукали окремі ноти граючи в «тепло-холодно» і дуже багато аналізували. За півтора місяця був гідний результат, який був би неможливим без старанності і великої самостійної роботи учня. Ще одна моя учениця – жінка 55 років, яка ніколи не займалася музикою – через три тижні занять записала на студії пісню до річниці весілля з чоловіком:)