Оксана Андросюк

Викладач вокалу

Контакти

Філіал та дні роботи

Запишись на 1-й урок!


Про педагога

Переможець міжнародного фестивалю «Летавчанка збирає друзів»,

фестивалю української пісні «Рожищенська мальованка», фіналістка

телевізійної програми «Караоке на майдані».Учасниця концертів на сценах Національної опери України, Національної філармонії України. Підкорювала майданчики «Співочого поля» та  «фан-зони Євробачення».

Закінчила музичну школу по класу фортепіано та Національну академію керівних кадрів культури і мистецтв -магістратура за спеціальністю музичне мистецтво (артист-вокаліст, керівник вокального ансамблю, викладач). Викладаю два роки та паралельно виступаю, як соліст так і в цікавих дуетах та ансамблях(з саксофоністами, скрипалями, барабанщиками).

Буду рада працювати з учнями які ставлять перед собою, як ціль, співати для душі та друзів, показуючи досягнення у тісних компаніях чи караоке, так і готова підкорювати велику сцену зі своїми учнями, формувати план оволодіння: вокальною технікою, поведінкою на сцені, артистизмом та всіма необхідними елементами для формування нової зірки української естради.

Вважаю, що займатися потрібно, як з обдарованими учнями з хорошим чи абсолютним слухом так і з тими, хто має з цим проблеми. Тут важливими є саме цілі, які ми перед собою ставимо, при правильному плануванні уроків, ми досягнемо поставленої мети. І звісно в обох випадках  отримаємо задоволення від проведених занять вокалом.

В будь-якому випадку наше знайомство починатиметься з прослуховування та виявлення: музичного слуху учня, почуття ритму, знання елементарної нотної грамоти, характеристику тембру та діапазону.

Основою всіх основ у вокалі є правильне дихання, над яким потрібно в першу чергу працювати і контролювати протягом кожного заняття, саме в такому випадку голосові зв’язки не будуть втомлюватися та приносити дискомфорт виконавцю. Особисто в моєму підході важливим аспектом є позбавлення від внутрішніх зажимів, надання звукові легкості, не дивлячись на те, яким він складним здається учневі, це часто які заважає вокалісту проявити себе у всій красі.

Моя методика викладання навчає теоретичним знанням щодо будови голосового апарату та правилам гігієни голосу, а також включає роботу над мистецтвом дихання, технікою співу і співацькою дикцією та над усуненням основних недоліків звукоутворення. Вважаю необхідним, при розспівках, запозичувати елементи академічного вокалу, для утворення широкого наповненого звуку з утворенням форманти та з залученням резонаторів. Це є підгрунтям для виконання будь-яких творів не в залежності від жанрової палітри.

Підхід не може бути однаковим для всіх, оскільки кожна людина наповнена не тільки унікальними даними та здібностями, але й має особистий психотип. Можна мати великий талант і не вміти ним користуватися, а можна володіти лише базовими даними і підкорювати з ними сцену. Саме тому я обираю індивідуальний підхід, для того щоб формувати певну характеристику учня і працювати вже конкретно з його даними та особливостями.

В моїй практиці, частіше доводилося працювати з дорослими, вони зазвичай мають перед собою поставлену ціль та з повною серйозністю набувають знання та навички на заняттях. Мені до вподоби те, що дорослі можуть з повною емоційною віддачею пережити пісню та вжитися в образ, проте дуже часто їм заважають емоційні зажими, чого не скажеш про дітей. Діти мають легкість, яка дуже допомагає на заняттях, вони психологічно більше розкуті, а тому з легкістю оволодівають новими навичками, отримуючи при цьому задоволення.

Так,як я родом з Західної України, мені з дитинства прив’язали любов до всього українського, бо саме завдяки традиціям та народним пісням ми зараз маємо таку щедру на таланти українську естраду. Серед таких талантів: злата Огнєвіч, Тіна Кароль, Марія Яремчук, Наталія Бучинська,- їх пісні проникають в саме серце і не залишають байдужих.Також мені до вподоби прояв рок-музики в гурті Hardkiss, який несе в собі дуже міцну енергетику.

Звісно, окрім наших українських зірок, мені до вподоби поп-виконавець Sam Smith, який чудово володіє технікою фальцету та міксту, також подобається Ariana Grande і те, з якою легкістю вона виконую надскладні твори. Ну а вокальні дані поп- виконавиць Whitney Houston та Mariah Carey не можуть не надихати.

Репертуар-це особисте проявлення кожного, його емоцій та почуттів. Наприклад,обрати пісню про нерозділене кохання і дати на вивчення учневі, який цього не переживав у реальному житті, можна, але змусити відчути цю композицію, як відчув автор -ні. Для техніки та розширення діапазону я б радила певний перелік творів, але основа репертуару повинна бути до душі учневі.

В моїй практиці був учень, який почувши від попереднього викладача, що йому «ведмідь на вухо наступив», прийшов до мене без значного ентузіазму та віри в себе. Хоч з музичним слухом дійсно були проблеми, взявши за основу спів по нотах та декілька композицій для розучування, ми дійшли до дуже хороших результатів. До караоке він був готовий точно і це тільки початок.

Моя місія полягає в тому, щоб добитися від учня так званого «польоту звуку», коли учень вловлює всі вказівки не просто як теорію, а на практиці зуміє зрозуміти, що «співати легко», тоді я розумію для чого ми пройшли весь шлях. Я хочу донести, що навчитися співати не так складно, як здається, головне мати бажання і дослухатися до свого організму та до свого серця.

Записатися на пробний урок:

(050) 763-09-81

Муза-надихає!