Софія Добривечер

Викладач з вокалу

Контакти

Філіал та дні роботи

Запишись на 1-й урок!


Про викладача

У 2014 і 2015 роках стала фіналісткою національного відбору на Дитяче Євробачення з авторською піснею, а також в рамках проекту «Double Smile», разом зі шведським саунд- продюсером Michael Hansson створили англомовний міні-альбом з 7 пісень, які звучали на радіостанціях Канади, Швеції, Ізраїлю, Голландії, Англії та США. Також нами написано 8 авторських пісень, які звучали на радіо і на музичних платформах, таких як: ITunes, Spotify, SoundCloud, Amazon, Goggle Music та Apple Music: «Омріяна земля», «Бой курантов удачи», «Ми хочемо миру», «Поверь в себя», «Thousand Lights», «Завжди Поруч я», «Танцуй со мной» та «Вільна».

Працювала з такими українськими зірками, як Руслана, Злата Огневич, Alyosha, Дмитро Коляденко, Артем Пивоваров, Геннадій Вітер, Eyra, Ані Лорак, Віталій Козловський, Анна- Марія, Вадим Лисиця і ін.

Зараз я солістка проекту MARSHA. 26 березня 2021 була представлена моя перша сольна авторська робота «Неможливо».

У мене є свій ютуб-канал з каверами на популярні пісні. Я самостійно роблю запис, зведення, знімаю і монтую невеликі відеокліпи для каверів.

– Брала участь у конкурсі каверів у Alyosha на пісню «Капли», де зайняла 2 місце (виграли запис пісні на студії).
– Також конкурс каверів у Олі Цибульської на пісню «Янголи плачуть» і здобула перемогу. – Конкурс каверів у EYRA на пісню «Говерла», де ми теж здобули перемогу.

Записала кавер на пісню MONATIK – Сильно, який помітив Діма Монатік і зробив репост до себе в профіль.Також я брала участь у багатьох благодійних концертах, фестивалях, новорічних концертах. На одному з новорічних концертів у складі Дуету «Double Smile» співали разом з Віталієм Козловським пісню «Сияние», а також з Дмитром Коляденком у гурті «Band’A».

Маю диплом з відзнакою, освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст», спеціальність – музичне мистецтво, професійна кваліфікація Артист естради (вокаліст), викладач художньої школи (естрадний спів). Зараз отримую кваліфікаційний рівень «Бакалавр». Також закінчила ДМШ № 40 по класу фортепіано. Викладаю вокал з 2019 року. Раніше була солісткою Дуету «Double Smile».

Я працювала з учнями у яких були різні цілі. Ті, хто хоче розслабитися і займатися тільки для себе, «співати для душі». А деякі прагнуть в майбутньому взяти участь у телевізійних конкурсах і проектах. Особисто для себе не можу виділити якусь одну категорію. Мені дуже подобається працювати з учнями, які хочуть розвиватися і покращувати свої навички, вчитися новому. Але і так приємно спостерігати за тим, як учні приходять на урок і отримують задоволення від того, як круто вони можуть співати. Я вважаю, що навчити співати можна кожного. Незалежно від здібностей людини, все можливо розвинути. Слух, голос, дикцію, дихання. Але не варто забувати про те, що вокал – дуже складна наука, яка потребує багато сил і завзяття, адже для того, щоб отримати перший результат від занять, потрібно чимало часу. І щоб цього навчитися потрібно не тільки співати, а й слухати. Слухати багато музики, прислухатися не тільки до вокалу, але й до інструментальної партії, що дуже розвиває слух. Недивлячись на невеликий досвід роботи викладачем – я сміливо можу сказати, що мені є чому навчити учня. Наші уроки не можна назвати нудними і нецікавими. Адже під час розігріву завжди звучить музика, а коли ми розспівуємось іноді доводиться і пострибати, і побігати по класу. На заняттях ми вчимося не тільки співати, а й працюємо над диханням, артикуляцією, дикцією, знаходимо звучання резонаторів, що дуже важливо в подальшому розвитку вокаліста. Ми ніколи «не стрибаємо вище голови», все поступово. Коли учень освоїть основи вокалу, тільки тоді можемо перейти до вокальних прийомів і більш складним вокальним технікам, завдяки яким ваш голос стає більш рухливим, пластичним і ви з легкістю зможете їм керувати.

Крім вокалу ми вчимося правильно працювати з мікрофоном: а точніше «Як правильно його тримати?», «Як перевіряти звук під час саундчеку?», «Що робити, щоб мікрофон не заводився?» і т.д.

Також дуже часто учні соромляться або не знають, як їм рухатися, і що взагалі робити на сцені. Ми обов’язково працюємо над цим на уроках. Так, іноді доводиться виходити із зони комфорту, перший час змушувати себе, але самі учні помічають свій прогрес, коли вони дійсно хочуть цього навчитися.

Артист вокаліст – це не тільки спів. Це і акторська майстерність, і хореографія, і вміння себе подати і представити глядачеві.

Кожна людина перш за все – «індивідуальність». Тому і підхід повинен бути індивідуальним. Спочатку з першого заняття, я визначаю діапазон голосу учня, його можливості, наскільки складно або легко дається матеріал, який я розповідаю. Після такого аналізу, можна розуміти чому варто більше приділити увагу. Завжди з учнями, ділюся своїм досвідом роботи на сцені, розповідаю про те, що на концертах не завжди все відбувається ідеально, часто вимикається апаратура, або відбуваються казуси з костюмами, з вокалом під час виступу і тому варто дуже ретельно готується. У вокалі дуже важлива регулярність. Наші зв’язки швидко запам’ятовують і швидко забувають. І навіть 2-х занять на тиждень недостатньо. Якщо хочете досягти успіху, варто в обов’язковому порядку виконувати домашнє завдання. З кожним учнем поза занять підтримуємо зв’язок, тому якщо у них є питання або потрібна допомога з вправами, з піснями, вони завжди можуть написати, зателефонувати.

Я люблю працювати з учнями різного віку. І з дітками, і з дорослими. Найважливіше для мене – це налагодити контакт, створити таку атмосферу на уроці, щоб учень відчував себе комфортно, розслаблено і отримував задоволення від заняття.

У музичному плані, я меломан. Слухаю все і всюди. Від року до джазу, від поп музики до кантрі і так далі. Але по-справжньому отримую кайф від пісень зі складними вокальними партіями, з дуже чуттєвим або серйозним змістом, з наповненими музичними аранжуваннями. Слухаю таких виконавців, як: James Arthur, Ariana Grande, Jessie J, Lewis Capaldi, Shawn Mendes, The Hardkiss, Monatik, Антитіла, Sam Smith, Rita Dakota, Adele, Lana del Rey, Dua Lipa, Celine Dion, Ella Fitzgerald, bebe Rexha, Anne-Marie, Bruno Mars, Halsey, Selena Gomez, Coldplay, Lauren Daigle.

Я дотримуюся правила, що учень завжди співає те, що йому подобається, щоб було бажання дійсно вчити пісню і довести її до ідеалу. Я завжди прошу знайти і вибрати кілька пісень, які б хотілося заспівати, а на уроці вже вирішуємо, що учень зможе виконати в даний момент, виходячи з своїх навичок і діапазону голосу. Деякі пісні, залишаємо на потім, коли голос трохи зміцніє.

До мене часто приходять учні з острахом високих нот або гучного / дзвінкого звуку. У багатьох це на психологічному рівні і з цим можна з легкістю впоратися.

До цього дня зі мною займається учениця, у якої був дуже маленький діапазон, а також вона не вміла контролювати гучність звуку і звуковидобування в цілому. Найвищі нотки були мі-фа першої октави, далі у неї з’являвся страх і напруження в голосових зв’язках. Відповідно і низькі ноти співати було для неї важкувато. Але завдяки наполегливості та нашій спільній роботі, зараз діапазон її голосу розширився до третьої октави і разом знайшли те саме вільне звуковидобування і звучання.

Вокал – це ніби арт-терапія, яка допомагає звільнитися від негативних думок і розслабитися. І не важливо, співаєте ви для душі або хочете підкорити вершини шоу- бізнесу.
Я хочу надихати своїх учнів і ділитися з ними досвідом, розкриваючи особливості кожного!

Записатися на перший урок можна по телефону:

(050) 763-09-81

Муза – дійсно надихає!