ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram
5619F743-7047-4BFA-95F1-AA89FD31E147

Педагог по вокалу

Владислава Цицьора

М.Нарнія
Понеділок, середа, субота 

Моя місія як викладача:

  привити любов до музики, до співу

  ділитися своїми навичками і з учнями

  розвивати природній талант

Освіта та досягнення

«Голос Громади»(Волинь) – 1 премія

«Сурми звитяги» – 1 премія (2 роки поспіль)

«Юні голоси» – 1 премія (3 роки поспіль)

«Зірковий парад» – 1 премія

«Хвилі Світязя» – 1 премія

 

Музична школа ім. І. Стравінского

Народна вокальна студія «Лодомир»

Київський національний університет культури і мистецтв

 

Викладаю вокал з 2020 року

Улюблені виконавці

Улюблені зарубіжні виконавці:

Celine Dion
Rihanna
Beyonce
Adele
Ella Fitzgerald

Улюблені українські виконавці:

ДахаБраха
The Doox
GG Гуляй Город
Alina Pash

Візитка педагога

Виступи педагога

Для кого мої уроки?

Учасниця ансамбль «Лодомир» (2016 – 2019), секстет «Експромт»(2016 – 2019),  ансамбль «Придане»(2019 до сьогодні).

 

Для мене не так важливо з якою метою приходить учень – мені головне допомогти йому відкритися і співати від душі. Головне – мати бажання.

Навчити можна навіть ведмедя, якому слон наступив на вухо)

 

Три основні моменти над якими треба працювати з учнем будь – якого рівня:

  діафрагма (правильне дихання і опора звуку)

  інтонування

  артикуляція

Моя методика викладання базується на власному досвіді і помилках. За весь, що я співаю, я вже пробувала багато різних вокальних напрямів: естрада, академічний вокал та фольклор. Виходячи з цього у мене сформувалося своє бачення викладання. Тому із кожного напряму можна запозичити «фішки» і вдосконалювати їх.

 

В першу чергу аби навчати людину – треба з найти з нею спільну мову. Для своїх учнів я стараюсь бути не лише викладачем, а й другом, до якого можна звернутись за порадою. Гарні відносити і так званий «конект» – запорука гарного навчання!

 

Найцікавіше працювати з ентузіастами, а який у них рівень – це вже не так важливо. Навчити можна і маленьких, і дорослих, аби вони цього дійсно хотіли.

 

Мені близькі такі музичні стилі як: естрада і фольклор.

 

Безумовно учень повинен виконувати той репертуар, який йому подобається. Тоді в нього буде більше заохочення вивчити і вдосконалити цю пісню , але ми повинні розуміти рівень учня, адже не кожен початківець зможе співати як Аріана Гранде. Зі своєї сторони я пропоную учневі репертуар, який підгодить йому по діапазону і манері виконання, а тоді спільними зусиллями ми знайдемо ту пісню.

 

Один із складних випадків, з якими я зустрічалась – це проблеми зі слухом. Моя учениця дуже погано попадала в нотки. За декілька місяців плідної праці над слухом та інтонуванням, ми вийшли на гарний результат і я бачила явний прогрес як і зі сторони учениці, так і зі своєї сторони. Кожне заняття ми буквально відпрацьовували кожну нотку. Найефективнішим в цьому випадку було виконання нескладних пісень під фортепіано. Як тільки ми навчились попадати в нотки – почали працювати над більш складними піснями.