«Голос Громади»(Волинь) – 1 премія
«Сурми звитяги» – 1 премія (2 роки поспіль)
«Юні голоси» – 1 премія (3 роки поспіль)
«Зірковий парад» – 1 премія
«Хвилі Світязя» – 1 премія
Музична школа ім. І. Стравінского
Народна вокальна студія «Лодомир»
Київський національний університет культури і мистецтв
Викладаю вокал з 2020 року
Улюблені зарубіжні виконавці:
Улюблені українські виконавці:
Учасниця ансамбль «Лодомир» (2016 – 2019), секстет «Експромт»(2016 – 2019), ансамбль «Придане»(2019 – до сьогодні).
Для мене не так важливо з якою метою приходить учень – мені головне допомогти йому відкритися і співати від душі. Головне – мати бажання.
Навчити можна навіть ведмедя, якому слон наступив на вухо)
Три основні моменти над якими треба працювати з учнем будь – якого рівня:
– діафрагма (правильне дихання і опора звуку)
– інтонування
– артикуляція
Моя методика викладання базується на власному досвіді і помилках. За весь, що я співаю, я вже пробувала багато різних вокальних напрямів: естрада, академічний вокал та фольклор. Виходячи з цього у мене сформувалося своє бачення викладання. Тому із кожного напряму можна запозичити «фішки» і вдосконалювати їх.
В першу чергу аби навчати людину – треба з найти з нею спільну мову. Для своїх учнів я стараюсь бути не лише викладачем, а й другом, до якого можна звернутись за порадою. Гарні відносити і так званий «конект» – запорука гарного навчання!
Найцікавіше працювати з ентузіастами, а який у них рівень – це вже не так важливо. Навчити можна і маленьких, і дорослих, аби вони цього дійсно хотіли.
Мені близькі такі музичні стилі як: естрада і фольклор.
Безумовно учень повинен виконувати той репертуар, який йому подобається. Тоді в нього буде більше заохочення вивчити і вдосконалити цю пісню , але ми повинні розуміти рівень учня, адже не кожен початківець зможе співати як Аріана Гранде. Зі своєї сторони я пропоную учневі репертуар, який підгодить йому по діапазону і манері виконання, а тоді спільними зусиллями ми знайдемо ту пісню.
Один із складних випадків, з якими я зустрічалась – це проблеми зі слухом. Моя учениця дуже погано попадала в нотки. За декілька місяців плідної праці над слухом та інтонуванням, ми вийшли на гарний результат і я бачила явний прогрес як і зі сторони учениці, так і зі своєї сторони. Кожне заняття ми буквально відпрацьовували кожну нотку. Найефективнішим в цьому випадку було виконання нескладних пісень під фортепіано. Як тільки ми навчились попадати в нотки – почали працювати над більш складними піснями.