ПозвонитьПозвонить
Viber BotViber Bot
Telegram BotTelegram Bot
InstagramInstagram
изображение_viber_2021-08-09_22-03-09-229

Педагог по вокалу

Юлія Янко

М.ВДНГ
Понеділок, середа, субота

Для мене питання сенсу викладання вокалу нескладний так як я з упевненістю в собі відкопала той факт, що я люблю допомагати людям розкривати їх творчий потенціал адже це так цікаво, люди стають розкутішими, навчаються жити повним енергетичним ключем.  Коли я бачу як змінюється звучання, настрій, енергетика учня-я стаю щасливішою.  Передати свої вміння це важливо і корисно!

Освіта та досягнення

Закінчила Академію мистецтв ім.П.Чубинського, КНУКіМ, ПХДПУ.  Неодноразово була лауреатом вокальних Всеукраїнських та Міжнародних конкурсів і фестивалів: Водограй, Столичний Рiздвяній фестиваль, Profest.

З 2016 року викладаю вокал дітям і дорослим.

Улюблені виконавці

Я слухаю різних виконавців для загального розвитку, хтось вражає голосом, а хтось харизмою, а хтось музикою, а ті хто вражають всім і відразу напишу далі: Lui Armstrong, Nina Simone, Whitney Houston, Tina Turner, Queen, Тіна Кароль, Алла Пугачова, Вів’єн Морт, Таяна, Діма Монатік, Constantin, а ще наша Українська народна пісня.

Візитка педагога

Виступи педагога

Для кого мої уроки?

Наразі я солістка рок-гурту «IN.VADE», з яким ми активно працюємо над новим альбомом. Виступала в складі Ансамблю народної пісні та побутового танцю «Громиця», три роки працювала в Краснодарській крайовій філармонії імені Г. Ф. Пономаренко солісткою естрадного-симфонічного оркестру, а також в естрадному тріо «Лед и Пламя» і хорі Краснодарського краю – колективах філармонії.

Найцікавіше мені працювати з учнями, які люблять музику, зокрема вокальну, і щиро хочуть бути до неї причетні. Діти це або дорослі, аматори або професіонали – питання другорядне.

Навчитися співати може кожен! Головне – це бажання, прагнення і працьовитість, адже навчання вокалу – досить довгий і складний процес. Хороші дані від природи дозволяють домогтися результатів швидше, але без систематичних занять так і залишаються просто даними. Формула «10% таланту і 90% праці» актуальна для будь-якої справи, в тому числі і для вокалу.

З технічного боку, основа вокалу – це, звичайно, правильне дихання, чиста інтонація, вільне тіло, але потрібно пам’ятати, що спів – не спорт, а мистецтво, а вокаліст – творець. Важливо бути відкритим, дозволяти собі відчувати, проживати і віддавати різні емоції, приймати себе і свій голос. Деякі вокальні проблеми,такі як нечиста інтонація, боязнь високих нот, гугнявість, народжуються через затискання та комплекси, якихось рамок, які ми ставимо собі. Тому на моїх заняттях ми будемо ще і трохи займатися терапією: такий підхід дає більш швидкі і помітні результати, але, найголовніше – вириває проблему з корінням.

Я займалася у різних вокальних майстрів, які працюють за методиками Сета Риггса, Бретта Меннінга, Estill Voice Training, вчилася естрадному, народному і фольклорному співу, зараз освоюю екстрим-вокал, і я вважаю, що найкраще працює мікс різних методик, адаптований під конкретного учня і конкретну проблему. Є базові речі, однакові для всіх вокалістів, але навіть їх кожному учневі потрібно пояснювати по-різному, адже всі ми дуже індивідуальні.

Я завжди допомагаю учням з вибором репертуару, але вважаю, що ніхто краще нас самих не знає, яку пісню ми хочемо заспівати, що нам подобається і відгукується. Я можу підказати виконавців або порекомендувати пісні, які, на мій погляд, підійдуть, але наполягати ніколи не стану – пісня має виконуватися із задоволенням. Інша справа, коли учень-початківець береться за технічно складний твір, яке поки що  не по зубах – це як читати англомовну літературу в оригіналі, знаючи англійську на рівні А1. У будь-якій справі потрібна поступовість.

Всі мої учні показують результати: хтось швидше, хтось трохи повільніше – впливають різні фактори. Найяскравішим прикладом в моїй практиці, мабуть, був хлопець, який зовсім не міг чисто інтонувати, і, що найважливіше, часто цього не розумів і не помічав. Ми починали з розвитку слуху, шукали окремі ноти граючи в «тепло-холодно» і дуже багато аналізували. За півтора місяця був гідний результат, який був би неможливим без старанності і великої самостійної роботи учня. Ще одна моя учениця – жінка 55 років, яка ніколи не займалася музикою – через три тижні занять записала на студії пісню до річниці весілля з чоловіком:)